Aan Niet roker

• ex-roker

Hahaha

Ik spring nog liever van het dak dan dat ik weer met paffen begin gaat sneller als roken

Met roken maak je een zeer goede kans om met een ondraaglijk lijden aan je einde te komen ,feit is ook dat je aanzienlijk korter leeft

Mag ik bedanken!!

Roken???????????

Laat ik wel aan sukkels over

• ex-roker

Moet je minimaal HBO hebben om te paffen?

Wetenschapelijk bewezen dat domme mensen roken!!

maar dat je over schrijffouten begint zegt wat over je karakter loser!!

• nietroker

Nou begrijp ik er helemaal niks meer van! Volgens mij ben je niet alleen een enorme zeurpiet maar ook nog eens volslagen schizofreen:

ex-roker schreef:

>

> OK mensen, ik geef het toe, ik ben een sukkel, een loser.

> Want ik heb zojuist weer een sigaretje opgestoken. En lekker

> dat het was…..

en nu doe je weer net zo vervelend als voorheen. Ik zou maar eens op zoek gaan naar een hele knappe psychiater. En dan nog geef ik je weinig kans op genezing. Je loopt gewoon een eind uit je nek te lullen. Hier helpt niets meer….

• ex-roker

Kijk deze meneer/mevrouw heeft onder mijn naam op andere forums ook lopen te zieken maar gelukkig zijn daar passende maatregelen genomen!!!

Veel suc6

En paf vooral door

• noxqze

Hoe kan iemand onder jouw naam zieken????

Je hebt je naam hier in ieder geval nog niet genoemd.

ex-roker is géén naam, dit is een toestand.

• ex-roker

Leuk nixmutnogwat,

Is trouwens aardig gelukt he bij jullie forum rokenmoetmogen.nl daar waar maanden geleden honderden niet-rokers en rokers met elkaar discussieerde komen er nu nog 3 per week

Goed gedaan met jullie radicale ideeen en om de niet rokers te blokken

Ja jullie weten met goede begripvolle oplossingen te komen

Roken we lossen het samen wel op

Ja hup naar Buiten!!!

• nietroker

Hey ex, ik wil wel eens zien hoe jij het voorelkaar krijgt dat de rokers naar buiten gaan. Ga jij ze naar buiten trappen? Ben jij zo flink? Jouw invloed gaat niet verder als de vier muren van je eigen hol.

De praktijk is dat op verreweg de meeste werkplekken gewoon lekker gerookt wordt en men het onder elkaar wel regelt en afspreekt. En als de laffe honden van de VWA toch een keertje langskomen dan bergt men de rookwaar tijdelijk even weg. Denk je nou echt dat iedereen naar buiten gaat om te roken? Kom op man, denk na! Als er in een clubje collega's zo'n ex-roker zit die de boel verlinkt, dan krijgt ie daarna de toch tijd van z'n leven. Wel eens van burn-out gehoord?

Ook in de nederlandse horeca komt het niet tot een rookverbod. Weet je waarom niet? Omdat er geen draagvlak voor is. Het blijkt in Nederland al bijna onmogelijk te zijn om de veiligheid van het volk tegen agressieve godsdienstfanaten te garanderen, laat staan dat er capaciteit zou zijn om een anti-rookwet in de horeca te handhaven. In mijn ergste nachtmerries moet ik er niet aan denken dat de horeca bevolkt zou gaan worden met jouw type mensen. Zeurzakken van het laagste soort. “…Ach, doe mij maar even een sjuu doransje ober, dan kom ik de avond wel door in deze heerlijke frisse lucht.” Ja daar zitten we op te wachten in de kroeg, op de jehova's getuigen van de rookloze wereld. Op de Donners en de Balkenendes van deze samenleving.

• ex-roker

Nou niet-roker fijn voor je dat er nog forums zijn waar je je prorookonzin nog kan spuien!

Helaas worden het er wel steeds minder(net als de rokers overigens)en inderdaad Nederland heeft een traditie van gedogen dus dat zal ook nu weer het geval zijn maar ze kunnen echt niet lang achterblijven met Europa ook hier zullen de rokers in de horeca de straat opgeschopt worden

EN TERECHT IK VRAAG ER NIET OM OM VERGIFTIGD TE WORDEN!!

• nietroker

ex-roker schreef:

>

> Nou niet-roker fijn voor je dat er nog forums zijn waar je je

> prorookonzin nog kan spuien!

> Helaas worden het er wel steeds minder(net als de rokers

Ik ben van geen enkel forum gebanned. Ik kan posten waar ik wil omdat ik altijd fatsoenlijk blijf, behalve tegen jou. Gelukkig hebben de meeste mensen daar wel begrip voor. Ik ben zeker niet de enige die jouw ongenuanceerde geneuzel meer dan zat is.

> overigens)en inderdaad Nederland heeft een traditie van

> gedogen dus dat zal ook nu weer het geval zijn maar ze kunnen

> echt niet lang achterblijven met Europa ook hier zullen de

> rokers in de horeca de straat opgeschopt worden

>

> EN TERECHT IK VRAAG ER NIET OM OM VERGIFTIGD TE WORDEN!!

Recent onderzoek heeft aangetoond dat het risico van meeroken te verwaarlozen is. Ik zou willen dat mensen zich eens wat beter voorbereidden aleer zich te mengen in een discussie. Dat de subsidiesponzen CAN en STIVORO een andere visie hebben is, gezien de enorme belangenverstrengeling, niet onbegrijpelijk. Maar om daar nu heel Nederland de dupe van te laten worden gaat natuurlijk te ver. Ik wed met je dat het roken in de horeca zolang blijft als dat er mensen zin hebben om te roken. Het aantal rokers neemt af en de ventilatietechnieken worden steeds beter dus het “probleem” zal vanzelf verdwijnen.

• DOR

Ik rook,Ex!

Me schamen omdat ik rook?

Nee,dat niet hoor.

Nee man,ik ben een trotse roker!

Ja,erger je maar aan dat feit.

Ik ben een trotse roker!

Doet zeker wel zeer aan je zeiltje,is het niet Ex?