Ja Dor en het is mijn een genoegen om iemand met jou instelling de straat op te schoppen het liefst als het regent
Ex-roker schreef:
>
> Herstel niet-roker ik kom daar niet meer,tja als roken niet
> dom is dan weet ik het niet meer!!
> Maar ja de beheerder van het prikbord stoppen met roken is
Er zijn ook leden van het koninklijk huis en van de regering die roken. Is dat reden om te zeggen dat je met hen niks te maken wilt hebben en dat je je dus niks van hen aan hoeft te trekken?
> zelf verslaafd en vind dat ze lekker in der vel zit met het
> roken dus wat wil je
>
> Ik laat ze lekker met rust het is al triest genoeg!
Jij komt niet op de prikborden om mee te discussieren over het onderwerp. Jij komt ècht alleen maar om de boel de verzieken hé? Ongelooflijk…
Je moet niet alles verdraaien wat ik zeg nietroker
Ik heb al zo vaak gezegd, als mensen willen blijven roken moeten ze helemaal zelf weten als ik er maar geen last van heb dat is alles!
Ik heb er wel een mening over daar zijn oa prikborden voor bedoeld.
Ik ben het er niet mee eens dat meeroken ongevaarlijk is mag het!
Ik vind roken dom mag het?
Ik vind rokers stinken mag het?
En dat is niet gericht tegen een persoon als je paft weet je dat andere meeroken hinderlijk(stinken) kunnen vinden zelfs asociaal in de buurt van andere met name kinderen mag dat?
Als er een prikbord bestaat waar mensen steun zoeken om af te kicken van het roken de beheerder zelf verslaafd is en nog zegt dat ze beweerd sinds ze weer paft ze lekkerder in der vel zit dan betwijfel ik of dat motiverend werkt voor mensen die door een moeilijke periode heen moeten
Dat is mijn mening
MAG DAT???
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?