ik merk

• Daffy

*kots*

• nietroker

Ex, dit is één van de eerste stukjes, waar ik het gevoel heb dat je iets van jezelf zegt. In andere stukjes loop je gewoon na te praten. Tuurlijk heb je recht om je eigen mening weer te geven in een forum. Dat recht heb jij, maar ik ook. Dus dan krijg je de reacties die je op jezelf hebt afgeroepen. Als je daar niet tegen kunt moet je niet mee doen. Zo simpel is het. En nu weer naar Barend en van Dorp.

• DOR

Nou Ex,kun je beter een voetbal de straat opschoppen.

Die schopt niet terug….

Hahaha,je durft het niet eens!

Maar wat ik graag wil weten,en ook graag een eerlijk antwoord op wil,is waarom jij de rokers zo agressief benaderd.

Hebben rokers je in het verlden iets aangedaan ofzo?

Of is het feit dat je niet meer rookt,je in de bol geslagen?

Of,wat ik zeer aannemelijk vind,je speelt een toneelstukje.

Je wilt gewoon elke dag lekker tegen de rokers aantrappen.

Nou,van mij mag je hoor!

Trap ik gewoon terug.Met tekst,wel te verstaan.

Als jij je daardoor op een 1 of andere manier beter door voelt,help ik je graag.

Ik ben dus niet onder de indruk van jou geraas over rokers en roken.

Want ik weet dat je een heel klein hartje hebt.Als je die al hebt…..

Hoe het ook zij Ex,jij hebt er meer last van dat rokers roken,dan de rokers zelf.

Althans,zo doe je voorkomen.

En Ex,solliciteer eens bij de omroepen.

Ik zie in jou een grote soap-ster!

In een serie waarin jij rokers de straat opschopt bijvoorbeeld…

• SlutFucker(tm)

Kijk , als je nou eens wat vaker op deze manier zou posten, dan zou je het niet over jezelf afroepen om constant afgezeken te worden! ga zo door! ;-)

• Ex-roker

Nou nou Dor,

Nou doe je weer net of ik zo vriendelijk benaderd wordt door die rokers,alhoewel ik moet toegeven dat jij wat minder akelig overkomt als enige maanden geleden,soms ben je zelfs wel eens aardig tegen me

Maar je blijft voor mij een domme pafsukkel

• Ex-roker

Ik ben er stil van

• SlutFucker(tm)

Hier. Dat bedoel ik nou.

• Willem

Ex-roker schreef:

> Maar je blijft voor mij een domme pafsukkel

Tja, ex, het valt ook niet mee natuurlijk om een beetje aardig tegen elkaar te blijven. Ik zag in het andere forum dat je vriendje Kees v.d. Berg, die hier helaas afscheid heeft moeten nemen, het knap moeilijk heeft als ie in de Aldi voor het rek met rookwaar staat. Ik neem aan dat jij dat ook nog steeds hebt. Ik bedoel, je blijft er dan wel af, maar het gaat met grote moeite.

Wel ik heb een verrassing voor je, ik ken iemand die al 15 jaar geleden is gestopt en nog steeds momenten heeft dat ie graag zou willen roken. Ik (3 jaar) heb dat ook en ik ga er van uit dat dat niet veranderd. Maar om nu zo hatelijk te doen tegen wat vroeger je beste vriend was…. Ik weet niet of het daar beter van wordt.

• nietroker

Willem klopt niet. Moet zijn nietroker. Maar Willem (mijn broertje) denkt er net zo over anders is het niet te best voor hem.

• Kees.

je vriendje Kees v.d. Berg, die hier helaas afscheid heeft moeten nemen,

1e Kom hier vrijwillig niet meer!

2e Ex is mijn vriendje niet!

3e Ook al ben je gestopt je blijft nicotine junk!

4e Voor de zoveelste keer ben NIET K vd Berg