Ook aan de andere kant!!

• Patrick van Zundert

nietroker schreef:

>

> Ex,

>

> Je overtreft jezelf…;-)

Alleen jammer dat ex-roker weer alle rokers over een kam scheert. Alsof elke roker zwaar in de stress raakt van nieuwe wetten waardoor er minder plekken zijn waar ze mogen/kunnen roken.

Ik als roker vraag altijd om rookvrije hotelkamers, een plek in een restaurant in het niet-rokersgedeelte en rook niet in huis. Daar heb ik geen wetten voor nodig.

• Patrick van Zundert

Ik heb me misrekend: een pakje Marlboro kost hier EUR. 0,34, is dus ongeveer 91,5% goedkoper dan in Nederland!!!

Voordat iemand vraagt naar de kwaliteit: die is net zo goed, misschien nog wel beter, dan de Marlboro in NL.

• Daffy

Nog goedkoper dus :-) wat hier alles zo duur maakt is de belasting en dat is daar waarschijnlijk heel anders allemaal plus dat de lonen waarschijnlijk een stuk lager zijn , maar zo te horen heb jij een gouden baan Patrick ;-) , niks voor mij hoor want ik stap voor geen goud in een vliegtuig maar mijn man zou er voor tekenen denk ik :-), althans voor het reisgedeelte en het werken op de computer/laptop want voor de rest weet ik niet wat je baan inhoud (hoeft ook niet hoor) , Groetjes Daffy

• Ex-roker

Ik zal geen welles nietus discussie uitlokken,maar wil wel kwijt dat jij een uitzondering bent wat het omgaan met die verslaving betreft,en dat weet je zelf ook wel want 99% van de rokers schiet al in de stress als er een half uurtje niet gepaft kan worden.

Vandaar in tegenstelling tot de meeste fanatieke rokers hou jij waarschijnlijk wel rekening met niet-rokers

Maar het volgend argument:

werk 2 tot 3 uur en krijg daar dan nog eens een paar duizend euro voor betaalt ook. Lijkt me een goede reden om niet te stoppen…….

Tja deze rokerssmoes kon ik nog niet,maar is evengoed bull shit en dat weet je

Paf ze en goede(rookvrije)reis terug

• Patrick van Zundert

De prijs zonder belasting is hier ook lager. In Nederland is de prijs excl. belasting ongeveer EUR. 0,85-0,90. Hier wordt de Marlboro lokaal geproduceerd wat de prijs (inderdaad dooor o.a. de lage lonen) lager houdt.

Wist je dat de grootste boeven de taxfreeshops zijn in o.a. Nederland. Inkoopsprijs nog geen 10 euro per slof, verkoopprijs is geloof ik iets van 20-25 euro. Dus gaat ruim een keer over de kop.

Mijn werk is mooi, het enige nadeel is dat vrouw en kind thuis zijn en ik ze altijd erg mis.

• Patrick van Zundert

Ex-roker schreef:

> Tja deze rokerssmoes kon ik nog niet,maar is evengoed bull

> shit en dat weet je

:-)

• Daffy

Hoi Patrick ja Johan Cruif zei het al , ieder voordeel heb z'n nadeel en dat is bij jou dat je -je vrouw en kind erg mist (maar het is natuurlijk wel een feestje als je dan thuis komt) en dat is een groot nadeel van je mooie baan , en ja we weten dat we getilt worden door al die belastingen maar die tax-free shop kan er helemaal wat van zeg , jammer genoeg is het een tendens geworden in Nederland om andere mensen een beetje op te lichten misschien komt het ooit nog eens goed :-), doe een ander niet aan wat je zelf ook niet wilt dat het jou gebeurt zou een levensmotto moeten worden dan zou het er in de wereld heel anders uit zien (denk ik) nou Patrick ik hoop dat je weer vlug naar je vrouw en kind kan :-) , Groetjes Daffy

• SlutFucker(tm)

Ex roker, nou we het toch over BULLSHIT hebben:

Dit is ook BULLSHIT (alweer een citaat uit jouw post)

“ 99% van de rokers schiet al in de stress als er een half uurtje niet gepaft kan worden.”

Over generaliseren gesproken. tjonge jonge. niveautje VMBO (no offence tegen VMBOers)

• nietroker

Nee Slutfucker™, je begrijpt het niet goed. Hij bedoelt eigenlijk “IK schoot altijd onmiddelijk in de stress als er een half uurtje niet gerookt kon worden, en nu ik helemaal niet meer rook zit ik constant in enorme stress”

Daarom heb ik nu ook wel begrip voor ex. Eigenlijk is het misschien niet eens een slecht mens, alleen komt het er allemaal een beetje brak uit.

• Ex-roker

Sletfucker,

Laat mij maar niveautje VMBO hebben,ik ben iedergeval slim genoeg om te weten dat roken/meeroken slecht is en uit de tijd,en niet meer acceptabel is

Nee jij bent lekker slim bezig met je roken moet mogen

Steek er nog eentje op