geen nieuwe

• bert

goh kom hier nog niet zo lang maar ik lig blauw van de heen en weer vliegende opmerkingen, maar helaas het is rustig. ben nu 10 maanden gestopt voel ik me beter NEE, ben wel blij dat ik niet meer rook, en vindt het nog steeds heerlijk ruiken en als een roker aan mij vraagt mag ik hier roken dan zeg ik JA.

Verder wens ik jullie allemaal een goede gezondheid

• Ex-roker

Beste Bert,

Als je die reacties van die verslaafde leest is het helemaal niet iets om te lachen!

Het is in en in triest om te ontkennen hoe gevaarlijk mee(roken) is!

Ach weten die pafsukkels veel dat komt door de verslaving kan je niet meer reëel denken!

Valt me van jou ook wel een beetje tegen dat ze lucht mogen vervuilen in jou buurt!

Jij blijft toch ook liever gezond?

Anders had je niet al die moeite hoeven te doen om af te kicken!

Join the club van de anti’s

• bert

Beste ex,

Dat bedoelde ik dus ik ben gestopt was heel simpel, heb er vanaf dag 1 geen behoefte meer aan gehad, maar zoals ik al heb gezegd voel ik mij nu fitter en gezonder nou nee absoluut niet, ben nu veel vaker ziek dan toen ik nog rookte, het enigste is mijn lichaam weet niet meer wat nicotine is en daarom blijf ik er wel af het scheelt veel geld.

Maar ik heb ook jouw recties gelezen, en ik vindt dat als iemand wil blijven roken om wat voor reden dan ook, ik niet de gene zal en mag zijn die dat gaat verbieden, en wat jij dan ook wel schrijft ik heb een oma die rookt en is 93 geworden dat is een dooddoener, di eheb ik niet

maar als ik gezond wil gaan leven dan moet ik c.q. jij in een tent met zuurstof gaan zitten, nee ex ik vindt het nog steeds heel lekker ruiken en ik ben GEEN ANTI, ik rook alleen niet meer.

en dat is een heel verschil.

• SlutFucker(tm)

Ex-roker spoort niet Bert, trek het je niet aan. Die kerel heeft van anti-rook propaganda zijn leven gemaakt. Zielig hoor. Als je zo de rest van je leven moet verspillen. Ik vind het goed dat je gestopt bent Bert, maar ik vind inderdaad dat iedereen dat voor zich moet weten. We leven in de vrije wereld ex-roker, iedereen heeft z'n rechten. Nou ga jij waarschijnlijk weer antwoorden met het feit dat je recht hebt op schone lucht. Nou, die krijg je niet, ook al stopt heel de wereld morgen met roken. Trouwens, een roker heeft net zo veel recht op een lekkere peuk dan jij op frisse lucht. Dus ga inderdaad in een tent met zuurstof zitten, liefst zonder internetaansluiting, dan wordt dit forum ook weer leefbaar!

Adioz.

SlutFucker™

• Kees.

Hoi Bert,

Ik ben ruim 1 jaar gestopt en vind het nu stinken en als iemand niet buiten roken

kan, gaat ie maar buiten roken.

Heb zelf moeite gedaan om er af te raken en ga nu niet meer in stank van

andere rokers zitten.

Ben ook blij dat ik van de gif zooi af ben!

Kees.

• bert

Zoals ik al aan heb gegeven, het roken is helemaal uit mijn systeem verdwenen vindt het alleen nog steeds leuk om hier te lezen, en zoals ik al heb gezegd ik lach me gek hier en helemaal om ex-roker joh wat is die ziek bezig, en ik denk zelf dat dat meeroken wel meevalt, degene die rookt krijgt de teer en nicotine in zijn lijf en niet ik, en vroeger toen ik nog niet rookte, rookte mijn vader zondags een sigaar, man het genot om dat te ruiken. Nog steeds. Maar nogmaals we leven allemaal op deze aardbol en elkaar een beetje toegeven kan geen kwaad het maakt de wereld er alleen maar beter op.

• Daffy

Hoi Bert nou je doet er makkelijk over maar harstikke goed hoor al 10 maanden rookvrij en inderdaad je spaart een hoop geld uit wat je nu weer voor andere dingen kan gebruiken :D , hopelijk ga je jezelf toch nog beter voelen meer uithoudingvermogen en je schrijft dat je nu vlugger ziek bent,ik hoop voor jou dat het komt omdat je lichaam nog steeds niet helemaal gewend is om het zonder de nicotine te doen en dat het over een tijdje ook helemaal goed komt , nou Bert hou vol om niet meer te roken het komt in ieder geval je portemonee ten goede :D , Groetjes Daffy

• noxqze

Nee, jij hebt 44 jaar lang iedereen en alles in jouw verre omgeving vergast met wel 60 sigaretten per dag, nooit rekening gehouden met een ander.

En nu zou plotseling iedereen rekening moeten gaan houden met Kees van den Berg uit Koog a/d Zaan, dacht het niet.

Als jij in mijn buurt komt koop ik vlug wat sigaretten om je in een mooie blauwe rookwolk te kunnen zetten.

• nietroker

noxqze schreef:

>

> Nee, jij hebt 44 jaar lang iedereen en alles in jouw verre

> omgeving vergast met wel 60 sigaretten per dag, nooit

> rekening gehouden met een ander.

>

> En nu zou plotseling iedereen rekening moeten gaan houden met

> Kees van den Berg uit Koog a/d Zaan, dacht het niet.

>

> Als jij in mijn buurt komt koop ik vlug wat sigaretten om je

> in een mooie blauwe rookwolk te kunnen zetten.

Heel goed, noxqze! Ondanks dat ik al drie jaar niet meer rook zou ik dat ook doen. Zware shag en dikke sigaren, allemaal voor de zeurpiet Kees.

• bert

Wel een lieve reactie Daffy, maar ik heb de laatste maanden nog al wat stress situaties mee gemaakt, zodat zelfs de huisarts zei van knap dat je niet meer rookt want je zo voor minder al weer gaan roken, maar nee ik hoef niet meer wil niet meer, geef mij maar een borrel en een heleboel gezellige mensen om mij heen.