geen nieuwe

• Daffy

Nou Bert een extra groot compliment dan van mij kant hoor dat je het volgehouden hebt in die moeilijk en stressvolle situaties echt klasse hoor , je mag beretrots zijn op jezelf ook je houding tegenover rokers vind ik grandioos van je, je bent een Kanjer, Groetjes Daffy

• Ex-roker

Hoezo ik lach me gek?

Ik zit hier niet een beetje de clown uit te hangen,maar ik zit hier mijn steentje bij te dragen om te vertellen hoe idioot het is om nu nog te roken in deze tijd

Weet je wel hoeveel ellende dat roken geeft?

Verslaafden doen zichzelf en hun gezin tekort om een maandsalaris te verdampen,maken zichzelf ziek en hun omgeving sterven vaak aan een slopende ziekte

Goh wat leuk ik lach me suf!

• Ex-roker

Een roker recht op zijn peuk?

Vind ik ook maar dan wel in zijn eentje!

En hou toch een keer op met elke keer weer die rokerssmoezen zo van de buitenlucht is ook al vervuild kan die kankerverwekkende rook er ook wel bij!

Een dommer excuus bestaat er niet

Hoe komt het als niet roker dat je zo prorook bent Sletfucker?

Rookt je partner soms nog?

Tja Keuze's keuze's

Ik zou voor mijn gezondheid gaan!

• SlutFucker(tm)

Ja goh wat lag jij je suf en goh wat ben jij suf, want alles wat je nu hier (voor de honderd duizendste keer) weer getypt hebt is al lang bij iedereen bekend. Dus vertel iets nieuws of get a life (m.a.w. ROT OP)

• Ex-roker

Bert zegt:

Maar nogmaals we leven allemaal op deze aardbol en elkaar een beetje toegeven kan geen kwaad het maakt de wereld er alleen maar beter op.

Zo is het dus rokers WEGWEZUH naar buiten of de daartoe aangewezen pafpalen,gedoogafzuighokken of nog beter

GEWOON NIET MEER PAFFEN

(O sorry capslock bleef hangen)

• Ex-roker

Bert zegt:

geef mij maar een borrel en een heleboel gezellige mensen om mij heen.

Toch wel niet rokers hé of laat je die gasten ook al uit solidariteit je huis uit roken?

Enne wanneer kan ik komen:-)

• Ex-roker

Dat bepaal jij hiet niet Sletfucker, hier wordt gediscussieerd over sigaretten, nou ja jij kan alleen maar rookonzinberichten uit slaan en schelden dat lukt je ook aardig, wat ben ik blij dat wekelijks de berichten zijn dat roken steeds meer uit de gratie is!

Ik ben de laatste jaren nog niet tegen gekomen dat de rookwetten versoepeld werden

Vandaar de frustratie natuurlijk

Stakkers

• bert

nee nee ex ook jij kunt ergens anders gaan zitten

• bert

als jij gewoon kunt doen tegen de mensen die roken ben je welkom

• SlutFucker(tm)

EX-ROKER:

Jij schrijft over mij:

“nou ja jij kan alleen maar rookonzinberichten uit slaan”

Geef mij NU één voorbeeld van een ‘rookonzinbericht’ wat ik hier OOIT geplaatst heb. Je mag de hele historie van de pagina door spitten, één voorbeeld is ALLES wat ik van je vraag!!

Ik ben ZEER benieuwd waar je mee op de proppen komt! Verras me!

Groeten

SlutFucker™