Het is zo simpel!

• SlutFucker(tm)

Jazeker ex-roker, ANDERS NOG IETS:

WEEEEEEEEEEEEEEEER geef je geen antwoord op mijn vraag/post.

WEDEROM niet.

WAAROM ex-roker, WAAROM kan jij GEEN antwoord op een normale vraag geven. Waarom kun jij alleen je eigen bekrompen gedachten hier propageren. Dit is een discussie forum, niet een propaganda forum!

Wanneer open jij je ogen eens.

Ga je antwoorden op deze post of niet? Ik vraag het me af.

• nietroker

Van de € 7.847.225,00 aan inkomsten van Stivoro is € 5.535.993,00 subsidie van de overheid of daaraan verbonden organisaties.

Daarnaast krijgen ze nog € 2.311.232,00 aan giften. Deze giften komen van organisaties, die collectanten inzetten om het geld moeizaam bijeen te sprokkelen. Hiervan gaat bijvoorbeeld de directeur van de Hartstichting met jaarlijks €180.000,00 voor zichzelf aan de haal en vinden ze het nodig om jaarlijks €397.058,00 aan Stivoro te geven. Ja want die hadden nog maar zo weinig. Bij de andere organisaties gaat het niet anders. Voor mij is dat natuurlijk een reden om nooit meer iets aan deze organisaties te geven. Het gaat met name om:

KWF Kankerbestrijding

Nederlands Astmafonds en

Nederlandse Hartstichting

Stivoro verkwanselt vervolgens deze moeizaam bijeen gebrachte giften met ongepaste TV spotjes en sponsoring van een Parijs-Dakar team (hoe halen ze het in hun hoofd). Natuurlijk leeft de leugenaar Trudy Prins er zelf ook prima van.

• Kees.

niet roker je mag best een mening hebben hoor heb ik ook, maar kijk eens

bij de Jellinek kliniek op de website daar staat dat nicotine verslaving

hardnekkiger is dan drugs verslaving.

Ik neem aan dat ze weten waar ze over praten.

Inderdaad als iemand (roker) echt wilstoppen kan ie dat ook maar je

moet er wel 100% achter staan.

• Kees.

KWF Kankerbestrijding

Nederlands Astmafonds en

Nederlandse Hartstichting

Prima organisaties doen juist heel veel voor de rokers nadat die zichzelf

ziek gerookt hebben!

De Hartstichting zou ook tegen rokers en exrokers kunnen zeggen

eigenschuld dikke bult.

Dus hebben ze mijn steun….

• nietroker

Beste Kees,

Ik denk dat je niet goed bent geinformeerd. Zieke mensen worden niet door deze stichtingen geholpen, maar door artsen. Artsen die ze zelf betalen of die worden betaald via een ziektekostenverzekering. Genoemde organisaties doen onderzoek ten behoeve van deze artsen en laten zich daar goed voor betalen door uiteindelijk de collectant. Dit zijn taken die eigenlijk de overheid voor haar rekening hoort te nemen.

Wanneer verdiepen jullie je eens een keer in de zaak voordat je wat roept?

• nietroker

Kees. schreef:

>

> niet roker je mag best een mening hebben hoor heb ik ook,

> maar kijk eens

> bij de Jellinek kliniek op de website daar staat dat nicotine

Goh Kees, ken jij die club???

Verdacht…!

Daar kun je namelijk ook lezen dat verslaving voornamelijk tussen je oren zit. Daar wordt mee bedoelt dat er een beetje karakter nodig is om te stoppen met sigaretten of ander verslavende middelen. Ik weet donders goed waar ik het over heb, ik heb jaren in de verslavingszorg gewerkt. Dus ga mij niet uitleggen wat een verslaving is. Verslaafde mensen zijn altijd verslaafd. Ze hoppen van het ene middel naar het andere. Van de heroine naar Jezus. Van de drank naar de hoeren. Van de nicotine naar het forum… Vat je 'm?

• Kees.

Lachen hoor met jou waar ben jij dan nu mee bezig?

Hoop voor jou met de hoeren :-) vergeet niet om condoompje te gebruiken!

Vind het overigens wel wat flauw van je om net te doen alsof het KWF

niets zou doen voor mensen.

Zelfs voor de rokers!

• Ex-roker

Die niet-roker heeft ook wat gehoord en legt het natuurlijk weer uit zo dat het in zijn eigen (stinkrook)straatje past

Juist die organisaties hebben aangetoond door onderzoek hoe slecht roken is en door middel van onderzoek nog enigszins een therapie kunnen bedenken voor oa kanker

Maar niet-roker zal bijna nog willen beweren dat aangetoond is dat het allemaal wel mee valt wat de schadelijkheid van roken/meeroken betreft!

Ja hoor niet-roker die artsen en onderzoekers doen niets ze worden alleen maar betaald om snoepreisjes te kunnen doen liefst in een ver land voor een of ander symposium

WELTERUSTEN

Valt mee dat we niet een of andere vage-link via Forces krijgen die dat zogenaamd aan toont

HOEZO SUKKELS!!

• SlutFucker(tm)

Whehehehhe

Tuurlijk, roken is zeker slecht, en meeroken ook wel denk ik.

maar jij schrijft

“Die niet-roker heeft ook wat gehoord en legt het natuurlijk weer uit zo dat het in zijn eigen (stinkrook)straatje past”

correct, maar hij LEGT tenminste iets uit! Dat heb ik jouw de afgelopen paar maanden nog niet zien doen, ook al werd daar uitdrukkelijk naar gevraagd!

Hoezo Sukkels? Je kan nog niet eens antwoord onderbouwen!

Ga jij eerst maar eens een brugklas volgen ofzo, dan praten we verder

• Ex-roker

Hee Sletfucker moet je niet werken?

Ligt hier een beetje de hele dag onzinberichten te verspreiden natuurlijk zal het me niets verbazen als dat op koste van de gemeenschap is!

En typisch zo een rokertje die de discussie niet kan winnen (kunnen ze trouwens nooit op geen enkel gebied) dan beginnen over schrijffouten en opleiding

Terwijl nota bene aangetoond is (kijk anders zelf even wat er zoal bij een pafpaal staat) dat de lager opgeleiden nog roken

Anders nog iets sletfucker Tokkie?

Ga je woonwagen wassen