Hehehehe ex-roker jij bent echt onverbeterlijk weet je dat.
Waarom ga je nu weer een post neer zetten hier die totaal NIKS met mijn vorige post te maken heeft?
Een discussie niet kunnen winnen zeg je dan tegen mij he? Jij MIJDT de discussie. Jij geeft geen antwoord op vragen, jij geeft geen argumenten, jij hebt alleen maar vooroordelen over iedereen hier.
Ik werk inderdaad, en nee, ik ben geen ambtenaar dus de gemeenschap betaalt niet mee aan mijn “onzin berichten”
Ga je mij nou vertellen dat ik lager opgeleid ben? Ik wist niet dat je dan een ing. titel mocht dragen, maar goed. Jij zult het allemaal wel weer beter weten, dat denk je immers op elk gebied zo te zien (anders schreef je niet “En typisch zo een rokertje die de discussie niet kan winnen (kunnen ze trouwens nooit op geen enkel gebied)”)
Je hebt nogal een hoge pet van je eigen op kerel. Dat is niet erg, maar dan zou ik graag eens zien dat je EEN post serieus beantwoord. Geef nou eens een FATSOENLIJK antwoord op deze post van mij. Als je daar toe in staat bent dan zal ik niks meer zeggen over hoe dom je bent of wat dan ook. Maar tot die tijd blijf je voor mij een sukkel die niet capabel is om te discussieren, maar die slechts in staat is om zijn eigen mening als een dolle hond over dit forum te verspreiden.
Groeten
SlutFucker™