Het is zo simpel!

• SlutFucker(tm)

Hehehehe ex-roker jij bent echt onverbeterlijk weet je dat.

Waarom ga je nu weer een post neer zetten hier die totaal NIKS met mijn vorige post te maken heeft?

Een discussie niet kunnen winnen zeg je dan tegen mij he? Jij MIJDT de discussie. Jij geeft geen antwoord op vragen, jij geeft geen argumenten, jij hebt alleen maar vooroordelen over iedereen hier.

Ik werk inderdaad, en nee, ik ben geen ambtenaar dus de gemeenschap betaalt niet mee aan mijn “onzin berichten”

Ga je mij nou vertellen dat ik lager opgeleid ben? Ik wist niet dat je dan een ing. titel mocht dragen, maar goed. Jij zult het allemaal wel weer beter weten, dat denk je immers op elk gebied zo te zien (anders schreef je niet “En typisch zo een rokertje die de discussie niet kan winnen (kunnen ze trouwens nooit op geen enkel gebied)”)

Je hebt nogal een hoge pet van je eigen op kerel. Dat is niet erg, maar dan zou ik graag eens zien dat je EEN post serieus beantwoord. Geef nou eens een FATSOENLIJK antwoord op deze post van mij. Als je daar toe in staat bent dan zal ik niks meer zeggen over hoe dom je bent of wat dan ook. Maar tot die tijd blijf je voor mij een sukkel die niet capabel is om te discussieren, maar die slechts in staat is om zijn eigen mening als een dolle hond over dit forum te verspreiden.

Groeten

SlutFucker™

• DOR

Ben ik het niet met je eens,Ex

Ik wil ook niet stoppen met roken.

Let wel ik zeg niet dat ik nooit stoppen wil met roken.

Misschien denk ik er over een jaar wel heel anders over.

Ik vind het raar,dat als jullie willen dat rokers stoppen,de rokers volgens jullie ook willen stoppen.

Magie?

Voor dit moment wil ik niet stoppen.

Onverstandig?

Misschien wel ja.

Ben ik daarom een pafsukkel?

Nee,dat ben ik niet.

Als je dan toch een stempel op rokers wil drukken,druk er dan een fatsoenlijke stempel op.

Onverstandige roker ofzo.

Daar kan ik mee leven.

En niet zo minderwaardig over rokers denken,is zo kinderachtig.

• DOR

Schenk jij geld aan die clubs,Ex?

Ik rook het liever op dan!

• SlutFucker(tm)

Yo DOR.

Ik kan je nu al weer vertellen wat voor antwoord je krijgt van ex-roker.

Waarschijnlijk worden de volgende punten aangehaald:

-93 jarig omaatje dat al heel d'r leven rookt

-4000 giftige stoffen in sigaretten rook

-steek er nog eentje op, pafsukkel

-stakkers

-rokers kunnen niet normaal denken en geen discussie winnen

-lager opgeleiden roken

-Tokkies

Het kan zijn dat er nog meer punten aan worden gehaald, maar ze zullen een soortgelijk niveau hebben.

Dit alvast ter voorbereiding ;-)

Groeten

SlutFucker™

• DOR

’Terwijl nota bene aangetoond is (kijk anders zelf even wat er zoal bij een pafpaal staat) dat de lager opgeleiden nog roken’

Tuurlijk,Ex.

Je hebt volkomen gelijk hoor!

• SlutFucker(tm)

Ik wil niks impliceren, maar ex-roker komt zelf niet echt als een HOOG opgeleid persoon over. Zou ie dan zelf stiekem toch roken? ;-)

• DOR

Ach,SlutFucker……..

Ex heeft zijn verhaaltje allang weer klaar.

Hij heeft alle antwoorden in Word getypt,opgeslagen ne als ie ze nodig heeft,knip en plak,en weer een antwoordje klaar…

Vandaar dat zijn gebrabbel een beetje 1tonig is.

:)

• DOR

Ik hoop dat ie tenminste 8 jaar van die opleiding heeft genoten.

Anders komt ie in aanmerking voor een inburgeringscursus…..

Die gaat ie dus krijgen,zeker weten!

:):))

• Dr. nietroker

Die Ex, die is gewoon niet goed bij z'n hoofd. Het is wel leuk om er wat mee te spelen op zo'n forum als dit. Maar ja, dan moet er ook weer aandacht worden besteed aan belangrijke dingen.

• Dr. nietroker

Lager opgeleiden roken? Dus ex-roker rookt???