De Waarheid! Helpt!

• Dr. nietroker

Natuurlijk heeft een ROKER een grotere kans op longkanker en hart- en vaatziekten. Dat is één van de redenen waarom ik gestopt ben. Iemand die bungyjumpt heeft een veel grotere kans om plotseling te pletter te vallen. Dat is één van de redenen waarom ik ermee gestopt ben.

Maar we hebben het hier over de gevolgen van het zogenaamde MEEROKEN. En alles wat daarover wordt beweerd door ex-roker en zijn holmaatje Kees is puur speculatief en nergens op gebaseerd.

Erger is nog dat de subsidiesponzen Stivoro en CAN hetzelfde doen. Treurig…!

• Ex-roker

Ik zeg al lig eraan welke staat Dombo

Lezen is ook al niet je sterkste kant he!

Maar ach wat kan ik verwachten van zo een achtelijke nietrokendemaarwelprorookideeen hebbende Sukkel

Partner rookt zeker?

Zo ken ik er nog een Nixnutnogwat rookt zelf niet maar loopt te gillen dat meeroken totaa onschuldig is en WAAROM!!!

Omdat zijn partner paft hij moet dus elke dagweer 4000 schadelijke stoffen inademen

STRUISVOGEL

• Ex-roker

Die dr. Pafsukkel denkt als ik de discussie nou aan ga als niet-roker dan komen mij prorookstandpunten duidelijker over!

Dus die Loser noemt zichzelf niet-roker

Nu hij zo een beetje alle discussies verliest gooit hij er maar een dokters titel tegenaan!

Ja nu geloof ik je hoor

dr.STAKKER

• SlutFucker(tm)

WIE kan er hier nou g*dverdomme niet lezen achterlijke mongool? Ik schrijf toch ook ‘in ENKELE staten mag niet gerookt worden in cafe’s'!!!! WIE IS HIER NOU DOM??

Tjonge jonge ex-roker, jij bent echt ONMOGELIJK. Je hebt echt een enorme plank voor je kop he.

Nee, partner rookt niet. Heeft er zelfs een hekel aan. Nou tevreden? Ik wel.

• SlutFucker(tm)

Een Doctors titel zul jij in je hele leven nooit krijgen, het niveau wat jij hier laat zien kan een VMBOer nog makkelijk evenaren. Pure afgunst dus die reactie van jou.

• Ex-roker

Ikhoef me niet beter voor te doen als ik ben

Zielig triest figuur

Aan de eene kant kan ik wel begrijpen als je zo een klote leven heb dat je blijft paffen

Tja moeilijk om te stoppen voor een loser,met je gescheld!

En dan nog overal naar buiten geschopt worden ook nog

Oja je rookte niet he tuurlijk

Prettige Kerstdagen Sletfucker Stakker

• SlutFucker(tm)

Dat jij je niet beter voor doet als je bent is me duidelijk ex-roker, alleen is het behoorlijk in je eigen nadeel. Je laat wel heel duidelijk zien wat voor enorme stakker je bent. Heb jij geen leven ofzo? Er is leven hoor, ook na van je rookverslaving af te zijn. Volgens mij mis je het wel he, dat roken. Waarom zou je hier anders nog zo vaak komen. Oke, je bent tot inkeer gekomen, roken is inderdaad niet gezond. Maar je mist het roken zo enorm zodat je hier toch nog even dagelijks wat contact zoekt met de rokers. Ik kan je een advies geven: hou op met dit zielige gedoe en ga naar een cafe ofzo, daar zitten ook rokers waar je je verhaal kan doen. Maar dat durf je vast niet. Nee, lekker lopen schelden en zeiken op internet he, anoniem. Stoer!

• Dr. nietroker

SlutFucker™ schreef:

>

> dagelijks wat contact zoekt met de rokers. Ik kan je een

> advies geven: hou op met dit zielige gedoe en ga naar een

> cafe ofzo, daar zitten ook rokers waar je je verhaal kan

Neeeee ! SlutFucker™ wat doe je nou???

Stuur die ex niet naar het café. Nu is het er nog gezellig, waar moet IK dan heen?

• SlutFucker(tm)

Och Dr. nietroker maak je niet druk. Die kerel is toch in geen enkele kroeg welkom als ie zich zo belachelijk gedraagt als hier!

• Dr. nietroker

Tja SlutFucker™, daar heb je natuurlijk gelijk aan. Als ex-roker zich in een beetje een knap café laat zien, gaat ie er met kop en kont weer uit. Misschien dat hij nog welkom is in de Tokkiebar in Zeewolde.