Ook op Malta wordt roken steeds minder toegestaan

• Patrick van Zundert

Ben nu op Malta en merk dat er hier in de hotels niet gerookt mag worden in restaurants en bars. Het stomme is dat in het hotel hier (Radisson SAS) men het weer vreemd vond dat ik om een rokerskamer vroeg. Ze hebben in dit hotel geen non-smoking rooms. Slechte zaak voor degenen die niet in een rookhol willen zitten.

• Ex-roker

Ze hebben in dit hotel geen non-smoking rooms

Of je het er mee eens bent of niet iedereen kan wel aanvoelen dat dat een tijdelijk probleem is over een paar jaar is het(heel simpel)overal ter wereld verboden om nog te roken in ruimtes waar ook andere niet rokende mensen komen.

Met andere woorden de meeste rokers zullen daar veel moeite mee krijgen en constant moeten vechten tegen de ontwenningsverschijnselen dus waarom niet een paar maandjes het moeilijk hebben om radicaal te stoppen,om vervolgens bevrijd verder te kunnen leven?

JAja als dat geen slimme opmerking is

• bert

Beste Ex,

nogmaals de vraag wat zijn in de vredesnaam “Academiekussen”

• SlutFucker(tm)

Val hem nou niet aan op z'n intelligentie Bert, die heeft hij namelijk niet.

• Ex-roker

Bert,

Dat woord Academiekussen" is als een lolletje bedoeld om de stompzinnigheid van die idioot niet-roker te onderstrepen met zijn list en bedrog en geklik

Dat is zo een typetje die overal loopt te zieken en als een ander dan over de scheef gaat jankt kijk eens beheerder wat exroker nu allemaal weer zegt je moet hem blokken hoor!!

Heeft die zielenpoot een aantal keren geprobeerd bij de beheerder van stoppenmet roken

Zelfs stukjes van mij hier lopen te knippen en plakken op andere forums!

prikbord can en bij hun eigen pafsukkelforum van Daantje waar het hem nog gelukt is ook

Zielig figuur

En dan nog beweren dat hij een sociaal leven hebt hou toch op stakker!!

• SlutFucker(tm)

Och ex-roker, wat hebben we nu toch een medelijden met je…

val toch kapot man, aandachttrekker.

• Prof. Dr. Nietroker

Ex-roker, als jij van het zoveelste forum wordt getrapt, dan heb je dat volgens mij puur en alleen aan jezelf te wijten met je doelloze getreiter en moet je niet hier gaan lopen jammeren dat Prof. Dr. Nietroker je weer onheus behandeld heeft. Zelden heb ik zo'n dom stuk vreten als jij meegemaakt. Het is puur aan de tolerantie van de beheerders van dit forum te danken dat jij hier nog steeds welkom bent. Hoewel ik het vermoeden heb dat hun bloed af en toe kookt. Ik neem aan dat de boodschap duidelijk is. Ook deze discussie is voor mij gesloten.

• Zomaar ik steek er nog eentje

zijn zijn hotels genoeg op malta en anders ga je maa in een tentje zitten

• Patrick van Zundert

Zomaar ik steek er nog eentje schreef:

>

> zijn zijn hotels genoeg op malta en anders ga je maa in een

> tentje zitten

Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. Ik ben een roker, geen niet-roker.

• Patrick van Zundert

Ben net uitgeweest hier. Opvallend: ook in veel bars mag NIET meer gerookt worden. De meeste hebben wel een aparte smoking section. Wat me opvalt is dat het wat betreft terugloop van bezoekers, waar de Nederlandse horeca zo bang voor iets, niets van te merken is.