Ook op Malta wordt roken steeds minder toegestaan

• Zomaar ik steek er nog eentje

Op malta mag je overal gewoon roken!

Ben net twee dagen terug, en jij zit niet in malta, namelijk je ip is nederlands

• Patrick van Zundert

Ik zit wel op Malta, ik zit op Internet via Go Online, een wireless service van Go.

Waar ben ik geweest waar je niet of beperkt mag roken:

Lobby bar Radison SAS hotel

Blue Elephant restaurant in Hilton

Fuego bar mag je in het drukke gedeelte niet meer roken, alleen in het eerste gedeelte wat eigenlijk buiten is.

De bioscoop in St. Julians (bij Intercontinental Hotel) in Baystreet is geheel rookvrij. Je moet daar buiten staan als je wilt roken.

Club Havana heeft een rokersgedeelte boven, beneden mag niet gerookt worden.

Ik weet niet waar jij gezeten hebt op Malta, maar jammer dat jij denkt anderen liegen. Ik zie allereerst niet in waarom ik hierover zou liegen, in tegenstelling tot sommige anderen heb ik daar geen lol in.

Bel anders maar eens naar Radisoon SAS en vraag of er een gast is die Patrick van Zundert heet.

• Patrick van Zundert

en kijk maar eens naar de stats van Nedstat waar je ziet dat mijn provider Megabyte op Malta is, vermoedelijk het bedrijf dat WIFI aanlegt hier.

• Patrick van Zundert

En om het te bewijzen:

Sukkel……….

• Patrick van Zundert

En nu, meneer de betweter?

Ik kan aan jouw IP-adres zien dat er op planeet Stront ook Chello-abonnees zitten ;-)

• Ex-roker

Nou ik ben blij de je gelijk het Patrick, dat betekend dus dat rokers daar ook al overal naar afwerkgedoogzone's gestuurd worden

Goede zaak

• Prof. Dr. Nietroker

Hey, ex ik dacht dat je weg zou blijven. Ga in je eigen wijk venten en rot op.

• Patrick van Zundert

Prof. Dr. Nietroker schreef:

>

> Hoewel ik het

> vermoeden heb dat hun bloed af en toe kookt. Ik neem aan dat

> de boodschap duidelijk is.

Mwoaaaaa…wat zal ik daar eens op zeggen….