Beste patrick

• Anti-(L)ex-roker)

Nou zeg, ik heb net even gekeken;

dat is echt bij de beesten af, daar zijn geen woorden voor !!!

Je snapt gewoon niet dat zo iemand nog vrij rondloopt !!!!!!

• Johnny Hates Antirook

Zal wel iets te maken hebben met het cellentekort. :-(

• Anti-(L)ex-roker)

Ja, of hij scheld zo erg dat andere gevangenen in opstand komen :-)

• (B)engel

Bestaan die mensen dan? nah, kan je beter roken.

• Drs.Brakovich

Inderdaad Lex,inclusief jezelf!

:)

• Anti-(L)ex-roker)

Dat heeft ie toch niet door :-)

• Anti-(L)ex-roker)

Wel…. geen antwoord gekregen !!!!

• Rienki

@Allen

De webmaster is even weg….kijk maar op het prikbordje van Noord-Cyprus…dus kunnen jullie je lekker uitleven met elkaar en tegen de anti-rokers….Zelf ben ik met vroeg-pensioen en - helaas zwaar verslaafd aan Caballero*…al veertig jaar inmiddels….de afgelopen jaren heb ik in een overheidskantoor gewerkt en ruim anderhalf jaar een rookverbod meegemaakt….daarvoor was er een tijdje een rookverbod als je meerdere mensen in 1 ruimte zat en tenminste 1 persoon had bezwaar…..gelukkig had ik een kamer helegaar voor mijzelf…..ik moet schrijven GELUKKIG want anders had ik het ZWAAR…..Nu ik met prepensioen ben kan ik natuurlijk zo vaak paffen wat en wanner ik wil maar wil….Alleen nu ligt mijn frouwke DWARS…..Ik moet dus NAAR BUITEN…..in de tuin onder een afdakje. Maar niet altijd want ze heeft af-en-toe medelijden met me. Vandaag en gisteren was het buiten KOUD & KOUD. Dat wil niet zeggen dat de peuken niet minder lekker smaakten….helaas voor deze junk…

Overigens ben ik een uitgesproken voorstander van het huidige rookverbod dat men mijnsinziens nog mag uitbreiden naar de Horeca e.d. Ik was in november twee keer in Ierland en ik moet zeggen….LOL……de pubs zonder binnenplaatsje zitten minder vol dan de pubs met een binnenplaatsje dat als rokersgelegenheid kan dienen…..Binnen pak je je pintjes en kletst wat en dan neem je je drankje mee naar buiten voor een bafje….BUITEN is het vaak gezelliger dan BINNEN….Ook tijdens het eten in pubs/resto's kun je veelal even naar buiten voor een peuk. Er zijn veelal asbakjes buiten aan de gevel van een beter model dan die op onze stations….Op straat voor de pub buiten roken mag…maar dan mag je weer niet drinken als het openbare weg is….De binnenplaatsjes (er zijn veel minder terrasjes dan in Nederland) hebben staantafeltjes onder een soort zonne- of regenscherm en er is op de grotere hotelterassen vaak een verwarming met grote gasbuizen….Met soms vijf a zes rokers wordt het BEREGEZELLIG want als rokende buitenlander krijg je zo aanspraak….Een pakje Marlboro (ik rook daar “natuurlijk” Gauloises) kost zo'n € 6.50 en twee borrels ook….dus….je krijgt soms uit de zakflacon POTCHEEN van je collega-rokers….Illegale Ierse whiskey wat ze op het platteland zelf stoken….Ze hebben ook in dat land een http://www.vanrein.nl/

voor de zelfstoker….Drum/Samson wordt daar stevig ingenomen….en een joint wordt ook niet geschuwd…..Met het rookverbod hebben ze inmiddels geleerd te moeten leven….en na de officiele sluitingstijd komt de GARDA (politie) soms ook meezuipen en - buiten, dat wel - meepaffen…..Ga eens naar Eire….duur, duur…maar met Ryanair zit deze centenn**ker er voor € 24.62 incl. alle taxes voor een retourtje vliegveld Weeze naar vliegveld Shannon….dat scheelt…C 1000.

dus wat mij betreft ROOKVERBOD mag, mits op z'n Iers….

* Webmaster : Caballero is met dubbel L…….

• Anti-(L)ex-roker)

Da's een heel verhaal :-)

• Rienki

@Allen

…..in de hotels van de Meridien-groep zijn op de rokers-kamers asbakjes met de tekst…..

To cease smoking is the easiest thing I ever did.

I ought to know, I have done it a thousand times.

MARK TWAIN

Ga nu maar lekker schelden met elkaar, leef je uit, dat LUCHT lekker OP….Patrick is er toch even niet…..dat-ie het prikbord Noord-Cyprus sluit als-ie van honk is, is heel verstandig……jullie gescheld met Sukkel enzo is daar vergelijkenderwijs onschuldig bij….Met mijn rookgedrag ben ik op die site een K*NK*RL*L & K*NK*RL*D*R & M**RD*N**R & R**KP**IER.

De groet'n

PS als ik geen paffertjes heb rook ik bukshag……gelukkig heeft deze sukkel altijd paffertjes in de zak…..

PPS wat betreft Sigaren rook ik tuitknakkers van Justus van Maurik, aan Cubanen heb ik Romeo & Julieta nr 2 in huis en Cohiba Esplendidos, aan kretek sigaretten A-One Classic uit India ……