erg stilletjes...

• peggy

hoi,het valt me op dat het de laatste week wel héél erg stil is hier hé…het lijkt wel of iedereen geblokeerd is of zo…;) grt peggy

• DE_GEKSTE

ik niet

• peggy

hoi gekke,jij ook al niet? ikke ook niet maar dan zijn we hier nog maar met z'n tweetjes!!! haha..:) lijkt wel sinds lex weg is dat iedereen weg is… grt peggy ;)

• Prof. Dr. Nietroker

Nou, een beetje rust kan geen kwaad na al dat verbale geweld van de afgelopen tijd. Er was echt geen ruimte meer voor een verstandige discussie. Ik geloof dat de beheerder de juiste personen geblocked heeft.

• peggy

ja,ben ik het voledig mee eens! het begon ook serieus uit de hand te lopen hé! en van die kinderachtige antwoorden daar heeft niemand wat aan,ik vind dat een normale gezonde discussie moet kunnen zonder te schelden. grt peggy

• Ank

Jullie hebben helemaal gelijk,maar ik denk dat een discussie hier niet meer mogelijk is.

Juist die zijn geband,hoe zielig het ook is, werd dit prikbord in leven gehouden.

• peggy

hoi ank,je zou wel eens gelijk kunnen hebben…..:)

• Patrick van Zundert

Discussie?

Er werd verbaal op elkaar ingehakt…dat noem ik geen discussie maar asociaal gedrag.

Het doel van dit prikbord is niet om eens lekker herrie te schoppen, ook niet om zo populair mogelijk te zijn.

Het doel van dit prikbord is om mensen die serieuze vragen hebben te kunnen helpen. Als je de serieuze vragen opzoekt dan zie je dat er zelden een fatsoenlijk antwoord gegeven wordt door één van de stamgasten. Nee, het ontaarde altijd weer in een scheldpartij tussen bepaalde figuren.

De oorspronkelijk vraagsteller heeft geen antwoord gekregen (of zoals in 99% van de gevallen van mij) maar wordt wel weggejaagd door onze vaste vrienden hier.

Discussie……..laat me niet lachen………….

• Prof. Dr. Nietroker

Patrick van Zundert schreef:

>

> (of zoals in 99% van de gevallen van mij) maar wordt wel

> weggejaagd door onze vaste vrienden hier.

>

> Discussie……..laat me niet lachen………….

Vrienden? Nou mijn vrienden zijn het i.i.g. niet. Verder chapeau voor het gevoerde beleid. Dit kon gewoon echt niet meer. Als iemand een vraag had over sigaretten werd daar niet op ingegaan maar werd deze persoon volledig afgebrand om het feit dat hij/zij niet antiroken was. Dat vond ik dus niet kunnen…

• Drs.Brakovich

Nu voel ik mee even gepiepeld…..

Ik ben toch wel van mening dat ik vaak een serieus antwoord heb gegeven op serieuze vragen van mensen.Zoek het maar op,Patrick.

En als vervolgens zo’n topic ontaard in een orgie van uitdagingen jegens rokers,dan hou ik mij niet afstandig.

Ik wil hiermee niet zeggen dat ik me altijd juist gedragen hebt hier,maar ik heb toch ook wel een hele kleine positieve impuls laten zien.