DUIZELIGHEID BIJ ROKEN

• Kees

Ik ben niet zo'n vaste roker, maar rook wel af en toe een sigaretje. Vandaag heb ik weer 3 sigaretten gerookt op een lege maag en in de bus werd ik zo duizelig dat ik zeg maar bijna flauwviel. Ik begon te zweten ik voelde koud aan en begon alles wazig te zien. Mijn vraag is: is het mogelijk dat als je na een tijdje een sigaret op een lege maag rookt je bewusteloos kunt raken???

• Patrick van Zundert

Het duizelig worden ligt volgens mij aan het lage aantal sigaretten dat je rookt. Bij zo'n lage frequentie denkt je lichaam elke keer dat je aan het stoppen bent en “beloont” elke sigaret met een heerlijk duizelig gevoel.

Flauwvallen van normale sigaretten lijkt me vrijwel niet mogelijk.

• peggy

hallo,wat patrick zei kan ik me alleen maar bij aansluiten..ik heb het weleens meerdere malen gevoeld wanneer ik 14u in het vliegtuig had gezeten en ik rookte dan een sigarret..dan duizelde ik ook!! maar flauwvallen lijkt me ook héél miniem..grt peggy ;)

• Patrick van Zundert

Toen ik nog rookte vond ik dat effect heerlijk. Na 14 uur niet roken smaakte een sigaretje verschrikkelijk lekker!

• peggy

hallo patrick,die eerste sigaret smaakte me echt niet maar de tweede wel..:)

• Mark

Inderdaad Patrick, vooral de eerste sigaret op een dag met een kop koffie of zo. Heb trouwens geen last van duizeligheid (rook ook niet zoveel) alleen van Marlboro krijg ik tegenwoordig snel hoofdpijn heb ik het idee en ben daarom overgegaan op Chesterfield. Dus misschien ander soort proberen Kees.

• Ataturk

Rook toch kretekjes.

Erg goedkoop en lekker.

• Ataturk

@peggy

zoekfunctie gebruiken

• peggy

?????

• boudie

IK rook ook,maar je moet gewoon een dikke blow roken weetje:D

gewoon een dikke 25 euro zakkie halen,en dikke blow roken:D

das flex manAtaturk schreef: