Zelf sigaretten maken

  • spugertje

    Is dat nou niet een heel gedoe en wat ben je dan zo'n beetje kwijt qua kosten?

    Wat het dus eigenlijk scheelt met gewoon kopen.

    Rook zo'n pakje per dag maar vind het toch wel erg duur worden (roken met 2 thuis). Dus zat te denken om ze zelf te maken. Gewoon een shaggie draaien vind ik ook niet alles.

  • Snusboy

    1 Apperatje a ongeveer 6 euro

    1 doos filterhulsen (de goedkoopste) a 1,50 euro

    1 Bustabk (de goedkoopste) van 200g 14,50

    Dus ongeveer 1,60 euro per pakje x 370 = 947,20 euro per jaar + apperatje rond de 950 euro per jaar (voor een persoon die een pakje )

    Scheelt ongeveer 350-400 euro per jaar als gewone A-merken.

  • petra

    Ik doe het sinds een paar dagen, rookte eerst sigaretten kan namelijk niet draaien maar dat werd wel heel duur met een zoon die sigaretten ook lekkerder vond en het ook wel goedkoop vind als ik betaal ik vind het wel een kust hoor om een goede sigaret uit dat aparaat te krijgen of hij verstopt omdat er teveel shag in zit of de hulzen vliegen eraf. even door oefenen dus.

    Nu de prijs bij de aldie: Hulzen 0,60 cent tabak 200 gram 13,75.

  • Marko

    Probeer ook eens tabak van Winston Classic (bus goed voor 200 sigaretten). Kost €10,50 per bus en heeft precies de juiste vochtigheid om prima sigaretten van de maken (ook het deel bij de filter is goed gevuld).

  • diny

    Je schijnt nu op de zwarte markt beverwijk een apparaatje te kunnen kopen waar je een heel pakje shag in doet, je hoeft er alleen de hulsen steeds in te doen

    en een doos hulsen kost geen 1,50 maar 0,68 cent

    vr. gr diny

  • Peter

    Ik weet niet of je hier een website mag vermelden, maar ik weet een nederlandse site waar je prima tabak voor de hulsen kan kopen.

    Een kilo kost daar 25 euro, verzendkosten 6,20 euro tot 10 kilo, dan kom je op 1,56 per pakje shag!

    Groet

    Peter

  • Patrick van Zundert

    Peter schreef:

    >

    > Ik weet niet of je hier een website mag vermelden, maar ik

    > weet een nederlandse site waar je prima tabak voor de hulsen

    > kan kopen.

    Velmeld maar.

    Patrick

    webmaster van deze site

  • Peter

    http://www.gibafashion.nl/index.php?cat_id=109

    Kilo tabak voor 25,00

    Groetjes

  • hein

    in nederland bij de aldi hulzen ,200 stuks 59 eurocent ,,,in belgie bij de aldi bus tabak,,,hierop zit een bandarol van 13.40 euro,maar bij de kassa hoef je maar 10.99 euro af te rekenen. de hulzen bij de aldi in belgie kosten 200 stuks 65 eurocent. “tabak is goed” speciaal gesneden voor hulzen.

    ik kan ongeveer 3 sigaretten in een minuut maken,,,dus je hebt er zo 40 gemaakt,,dus voor ongeveer11.50 euro heb je 200 sigaretten,,tel uit je winst,,of tel uit wat je minder uit hoeft te geven.

    ik ben ook een roker en ik weet ook dat het slecht is ,dus stoppen is het (voordeligste) beste,,,,maar ja? ? ? ?toch weer een poging wagen.

    sukses hiermee.\

    hein.

  • marleen

    Hallo,

    Jij weet een goedkopere manier van roken?

    Hoor het graag van je,

    Waar en hoe duur?

    Bvd marleen