Hello, ik ben een dikke 2 maand geleden gestopt met roken. 2 weken nadien werd ik aangevallen door hoestbuien het normale dus als je stopt met roken. Heb dan een bronchite gehad ook soit. Kwist dat da ging overgaan dus hebbek der mij ook ni druk om gemaakt. Week nadien kon ek niemeer slapen heel frustrerend! Een paar dagen later begon m'n bloeddruk te dalen en ik nam toen een bloedverlagend middel ( ben nierpatiënt ) dit is ondertussen ook weggevallen en m'n bloeddruk blijft laag… Op een bepaalde dag zat ik ‘s avonds laat aan de pc en ineens kreeg ik een raar gevoel in m’n hoofd kon et geen plaats geven en begon te panikeren… Dit gevoel heb ik nog steeds + hoofdpijn en soms het gevoel m'n lichaam niet meer te voelen, de paniekaanvallen zijn in een lichte depressie ontaard tgeen ek nu niemeer heb omdak et mij niemeer aantrek was gwoon door de angst.( ik denk eerder aan onbewuste hyperventilatie… Maar door het stoppen met roken dan omdat er dan iets gebeurt met het zuurstofgehalte in het lichaam en je dan op een andere manier gaat ademen. ) Ik heb vorige weekend een sigaretje gerookt. En voel mij al een tijdje relatief goed. Het gevoel is nog aanwezig maar het is precies onderdrukt.
Kunnen deze symptomen allemaal het gevolg zijn door het stoppen met roken?
Alvast bedankt!
Een stoppende roker die had gehoopt dat het als niks ging gaan