Gestopt met roken

• Chiron

Da zou mij inderdaad nie tegenhouden:). Ik heb ook nog de sigaretten aan 132 ( 3€27 )belgische frank geweten en dit was dan bastos en toen was ik 7 jaar, nu 13 jaar later is het bijna 6€… Oke het is veel geld, maar als je weet welke neveneffecten ik ervaar: paniekaanvallen, plots beginnen beven en huilen, emotioneel depressief lopen… Derealisatie gevoel ( gevoel of alles een droom lijkt te zijn ) sorry maar dan betaal ik daar inderdaad heel graag voor as het mij weer goed doet voelen en mij weer laat genieten van mijn leven! Ik ben altijd een optimist geweest en ineens was da weg, nu komt da beetje bij beetje terug en heb mij nog nooit zo goed gevoelt!

groetjes

• Marlboro girl

Beste Willem,

Ik heb 8 dagen niet gerookt, dacht alleen maar aan sigaretten, hoeste de hele dag en hyperventileerde. Dan maar dure peuken, en wat ze er op zetten maakt me helemaal niet uit, dat is voor mij toch al te laat denk ik

Ben 34 rook al 20 jaar dus florisant zal het er niet uitzien.

Ik ben zwak en dom bezig, maar ik kan eenvoudig niet zonder nicotine.

Ik weet niet of je het begrijpt, zo niet, jammer dan.

Ik rook weer en denk niet meer de hele dag aan sigaretten, steek ze weer lekker op.

• Willem

Ik heb zelf nooit gerookt maar mijn partner rookt wel. Als je echt wil stoppen doe het dan via je huisarts of kijk eens op www.stoppenmetroken.nl Ik heb wel eens gehoord dat de beste methode is via pleisters of acupunctuur.

Sterkte.

Willem

• carla

ik dacht dat ik de enige was met hoesten en paniekaanvallen….wat heerlijk om te horen dat er nog meer zijn die weer roken!ik steek er lekker nog 1 op en geniet ervan!

• Marlboro girl

Ik wil geen pleisters, pillen , website of wat dan ook.

Ik wil roken, en rook weer met alle plezier.

Heerlijk, steek er weer 1 op.

• Peter H.

Je kunt die sigaretten in die pakjes met die kreten of straks foto´s ook weer gewoon in een ouderwetse zilveren koker steken. Blijven ze beter vers ook en de pakjes gooi je gelijk weg.

• carla

goed idee peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• Brad

Hallo

Ik ben 2 dagen geleden gestopt met roken.

Ik ben nogal bang voor kanker,Dus heb me er bij neergelegt en in 1x gestopt,mijn lichaam vraagt soms nog om nicotine,ik heb hartkloppingen en voel me wazig net zoals een droom,ik wil dat dit snel voorbij is,ik denk dat dit hyperventileren is en ik hoop nogmaals dat dit snel voorbij is.ik had wel vorige week een jointje gehad,en toen had ik het zelfde alleen trilde ik erbij,en deze keer niet

weet iemand mischien raat? en wat dit kan zijn

alvast bedankt:)

• carla

dat hebben we allemaal gehad,zijn afkickverschijnselen!ik heb ervoor gekozen om weer te roken……

• Marlboro Girl

Brad,

Als je angst heb moet je stoppen, ook met blowen…..

Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik werd stapelgek, dus rook ik weer….

Dat hyperventileren hooeft voor mij niet meer, dus steek ik weer lekker een peuk opcarla schreef: