Belinda menthol

  • Bianca

    Hoi Belinda dames en heer,

    Ik rook sinds twee jaar Belinda SKS menthol.

    Erg lekker, echt mijn sigaret.

    Groetjes Bianca

  • Priscilla

    Hallo allemaal. Ik ben ook een fervent aanhanger van belinda net als jullie.

    Groetjes Priscilla

  • The New Smoker

    Dag Kim,

    Ik rook zelf ook Belinda en wel Belinda Orange. Die zijn lekker lang en dan ook lekker lang plezier. Ik rook graag;

    en vooral als er meerdere bij me in de buurt zijn steek ik graag nog een 2e sigaret op.

    Sinds vrijdag ben ik voor de 3e keer weer begonnen met roken. Ik had enorme last van ontwennings verschynselen

    en heb toen de knoop doorgehakt door een pakje te kopen. Direct de sigaret eruit gehaald en aangestoken en

    deze smaakte als vanouds! Alsof ik 1 jaar lang NIET gerookt had: zo lekker was hij!!

    Groetjes van Arnout

  • arnoutheuvelmans@upcmail.nl

    Ik rook ook Belinda sigaretten. Vooral de mentol vind ik heerlijk fris. Maar verder rook ik ook Marlboro rood/wit, Camel, L&M

    In feite ben ik wel een alles roker. Zware shag heb ik niet geprobeerd maar het ligt bij mij wel dichtbij om het te gaan proberen.

    (tu)

  • Bo

    .

  • danique

    Hoi Kim Sinds kort ben ik samen.met twee vriendinnen ook begonnen met belinda menthol. Ik vind de superkings de meest lekkere.(:P)

    groetjes Danique

  • Lisa en Maaike

    Hoi meiden. Wij roken ook belinda. Groetjes Lisa en Maaike

  • Gaby

    Hoi belindameiden. Ik ben Gaby en ik ben ook verslaafd aan belinda net als jullie. Wisten jullie dat er ook een blog bestaat voor vrouwen die belinda roken.

    Groetjes Gaby

  • Kristel

    Hoi Kim en de rest. Ik zou graag in contact komen met andere meiden die belinda roken. Ik heb altijd het gevoel gehad dat alleen ik dit merk rook. Gelukkig is dit niet zo. Ik hoop op vele reacties van jullie

    Groetjes Kristel

  • maarten32

    Waarom vinden jullie Belinda geen uitgaanssigaret? Ik zie eigenlijk inderdaad nooit iemand in het openbaar Belinda roken.

    Wat is wel een sigaret om mee op stap te gaan?