winst

• peter n

zo, nu café de Kachel de rechtzaak tegen het roken gewonnen heeft heb ik besloten keihard commentaar te leveren aan iedere niet roker die ons dwars blijven zitten met hun achterlijk en hersenloze commentaar

let wel dat de tekst niet altijd voor jeugdige lezers vatbaar kan zijn

ik probeer daar zeker op te letten maar de niet rokers hebben dat in de hand wanneer zij ons blijven kleineren

ik wacht met zeer grote smart

• anna 26-11-07

Dan blijf maar wachten Peter, ik zou het niet durven. :D;)

• peter n

hahaha hallo anna ik wacht ook alleen op die andere figuren maar die hebben geloof ik gedaan wat ik ze voorstelde een hap gas nemen

• ZelfSigarettenMaken

Ruimt wel lekker op :-)

• mr realist

Nou Peter N blaas maar niet te hoog van de toren,het rookverbod heeft de laatste maanden duidelijk genaakt dat de meerdeheid van niet-rokers het heelijk vondt eindelijk verlost te zijn van een steeds kleiner wordende minderheid losers het ontbreekt aan karakter om ooit van hun verslaving af te komen!

Geniet maar van je vrijheid in je kleine stinkkroeg zolang het nog kan,binnen een jaar sta je toch weer buiten!

Anders nog iets?

• anna 26-11-07

Hoewel ik inmiddels al bijna 20 maanden niet meer rook heb ik me nooit als loser gezien/gevoeld. Laat iedereen toch in zijn waarde. ;)

• felle anti-roker

Er worden door rokers elk jaar 3000 mensen vermoord , die overlijden aan een ziekte als gevolg van mee roken

bron; www.can.nl

• peter n

het is nog niet zover want je post nog maar het hadden er 3001 moeten zijn

• peter n

Nou Peter N blaas maar niet te hoog van de toren,het rookverbod heeft de laatste maanden duidelijk genaakt dat de meerdeheid van niet-rokers het heelijk vondt eindelijk verlost te zijn van een steeds kleiner wordende minderheid losers het ontbreekt aan karakter om ooit van hun verslaving af te komen!

Geniet maar van je vrijheid in je kleine stinkkroeg zolang het nog kan,binnen een jaar sta je toch weer buiten!

Anders nog iets?

jazeker ik heb zoveel voor jullie, achter de ellenboog hebbende niet rokers maar helaas moet ik weer de nacht in om te werken in zeer gezonde omstandigheden als mega werkende rookgas kanalen en andere heerlijke stoffen.

en dat zijn nou net locaties in het land dat als je die zou verbieden jij geen dingen meer kan die je dagelijk zonder nadenken doet

daar verdienen honderden mensen hun brood waar volgens jullie niet rokers rook van rookwaar als zeer ergnstig gezien word.

als je nog ogen in je kop hebt en dat kleine beetje spul wat men hersens noemt over hebt maak dan eens een rit door het botlek terrein kan je de dag vullen een klein beetje gezonde rotzooi

• anti/roker/3

daar komen de rokerSSmoesen

wees niet zo slap zak en stop een keer met roken en laat andere niet mee roken.

rokers zijn moordende junks als ik zo lees dat er 3000 mensen gedood worden door dat rokend ongedierte

roken is over en uit. trek de stekker van het prikbord er maar uit.

roken is voor de onderklasse en de asociale van de maatschappij en mensen uit het woonwagenkamp.