winst

• peter n

hahahaha das een goeie, een reactie naar mijzelf

die was voor anna bedoeld

sorry

• anna 26-11-07

Kan ook wel eens leuk zijn om met jezelf te kletsen.:D

Inderdaad ik had een goede reden om te stoppen en was dan ook gemotiveerd.;)

• anti-roker-3

ja Anna jij heb ruggengraat en rookt al 20 maanden niet meer. goed zo.

maar Peter N is een loser die geen enkele ruggengraat heeft om te stoppen met roken.

Die rookt tot het roken hem stopt.

Hij rookt zich maar kapot als ie maar zorg dat andere niet ongevraagd mee moeten roken.

roken is asociaal

• ZelfSigarettenMaken

bla Bla Bla :D

• anna 26-11-07

Ik vindt dat je je daar NIET mee hebt te bemoeien. Blijf toch hier weg als je zo tegen roken bent. Ik denk dat jou uitspraken net averechts werken en ik denk niet dat dat je bedoeling is. ;)

• anti-rook

Als iemand buiten uit de buurt van andere van daan rookt mag ie als een schoorsteen roken.

Dringt het nou niet eens de botte hersens van de rokers door dat e relk jaar 3000 mensen vermoord worden door de pafjunks .

3000 mensen overlijden vroegtijdig aan een ziekte als gevolg van mee roken. Dit is door het CAN onderzocht.

• peter n

ben jij nu voer

• anna 26-11-07

Kan me niks bommen. :D

• anna 26-11-07

Dringt het dan niet ook eens tot jouw hersens door dat elke keer het blijven herhalen geen enkel nut heeft. Volgens mij werkt jouw toon averechts en dat zal toch ook niet je bedoeling zijn. ;)

Of iemand gemotiveerd is om te stoppen bepaalt hij/zij alleen maar zelf. Dat gaat niet lukken als jij het wil. Dat zou er nog bij moeten komen. Daarnaast hebben wij het in onze omgeving altijd samen opgelost. ;)