Dat een roker geen respect heeft voor een mensenleven is nu wel duidelijk.
daar komen de rokerSSmoesen (jou ouders wilden een kind, dat is mislukt) ja ik word steeds harder als je niemand met respect behandeld
wees niet zo slap zak en stop een keer met roken en laat andere niet mee roken. (dat maak ik zelf uit. is het zelfde als, stap een druke weg over zijn we van mislukt kind af)
rokers zijn moordende junks als ik zo lees dat er 3000 mensen gedood worden door dat rokend ongedierte (sommige ongedierte blijft je tot je dood terug komen doe ik dus zeker)
roken is over en uit. trek de stekker van het prikbord er maar uit ( wordt het te heet voor je! wees wijs al is dat een groot probleem en blijf hier weg)
roken is voor de onderklasse en de asociale van de maatschappij en mensen uit het woonwagenkamp.( ik hoop dat woonwagenbewoners dit lezen en er achter komen waar jij woont zij doen wat ik hoop)
hoe verzin je het om andere mensen als woonwagenbewoners erbij te betrekken en jezelf als zeer hoog begaaft neer te zetten
je begint nu een oorlog met die mensen die geen woorden maar daden kennen
mocht jij binnenkort hier niet meer zijn dat weet ik dat er een eind gekomen is aan een mislukt kind
Dat een bepaalde manier van reageren je niet aanstaat kan ik snappen. Ik vind het er hier ook vaak grof aan toe gaan. Maar roepen dat rokers asociaal zijn zegt meer over jou. Blijf toch van een sigarettenprikbord weg als het roken je niet aanstaat. Denk je nu echt dat door het geschreeuw van antirokers de rokers stoppen?
Ik zou eens op zoek gaan naar een andere hobby.
Ik heb je berichten maar gerapporteerd omdat je duidelijk niet inziet dat dit een prikbord is voor rokers.
Personen die dit niet snappen mogen wat mij betreft een IP ban krijgen, wat hier namelijk wordt geschreven over rokers is totaal respectloos en nergens voor nodig. Ik raad die personen dan ook aan gewoon naar een prikbord te gaan dat hiervoor is gemaakt, er zijn namelijk voldoende stoppen met roken forums en prikborden. Laat de mensen die hier gewoon over roken willen babbelen lekker in hun waarde.
Gr,
Berry
www.zelfsigarettenmaken.nl
hallo ZelfSigarettenMaken
meteen na mijn posting heb ik ook de moderator bericht over sommige lui maar zelfs daar interreseerd het ze niet en is het blijkbaar toegestaan om iemand letterlijk hard aan te pakken.
ik sta verbaast dat mijn stukken toch gepost worden gezien ook dat kinderen hier kunnen lezen en mijn taalgebruik steeds harder wordt tegen bepaalde figuren.
het is te simpel voor woorden maar dat zullen sommigen nooit meer leren.
behandel een ander hoe jij zelf behandeld wilt worden
respect kun je krijgen nadat je respect toont
hier is dat vanaf de eerste letter nooit het geval geweest
dus hij krijgt het steeds harder en harder terug
ik laat mij niet kleineren en zeker niet door ………….lui als hij
groetjes
hallo anna 26-11-07
netjes en goed dat je al 20 maanden gestopt bent mij zal dat niet lukken omdat ik geen reden heb en het veel te lekker is
en anderhalf pakje zware shag in de week is niet veel
en toch merk ik uiteraard dat in minder condiitie heb maar dat komt ook doordat ik altijd zwaar werk als opperman heb gedaan en in ivm rugklachten veel door het land rijdt en nu veel zittend werk heb
en het zieken op dit forum mag eigenlijk niet voorkomen maarja ik laat niet met mij sollen en zeker niet uit maken voor van alles en nog wat
maarja ik draai er nog eentje en spreek je nog wel
groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?